Hyppää sisältöön
  • Uutiset
-

20 helmikuun 2024 7:27

Haluatko jättää huoltopyynnön tai kaipaatko neuvontaa? ARE:n uusi chat-palvelukanava helpottaa yhteydenottoa

Matkallamme kohti parempaa asiakaskokemusta haluamme olla entistä helpommin saavutettavissa. Otimme Are.fi-sivustolla käyttöön uudistuneen chat-palvelukanavan.

Uudistunut chat-palvelu helpottaa entisestään asiakkaidemme yhteydenottoja. Chat-palvelukanavan kautta on helppo jättää kiireetön huoltopyyntö, yhteydenottopyyntö ja kysyä ARE:n palvelutarjoamasta. Chat täydentää ARE:n asiakaspalvelun muita käytössä olevia kanavia, eli puhelinvaihdetta sekä sähköpostia. Reaaliaikaisen viestipalvelun keskusteluikkunaruutu löytyy Are.fi-sivuston etusivulta, näytön oikeasta alakulmasta.

”Uudistunut chat-palvelumme parantaa asiakaskokemusta helpottamalla kiireettömien huoltopyyntöjen jättämistä sekä tarjoamalla entistä kätevämmän yhteydenottokanavan asiakkaillemme”, ARE:n palveluvastaava Salla Mäkinen kertoo.

Lisätietoja:
Salla Mäkinen
palveluvastaava, ARE
salla.makinen@are.fi