Hyppää sisältöön
  • Uutiset
-

1 lokakuun 2019 4:02

Uusi teknologia vie Aren ylläpidon uudelle tasolle

Otamme Arella käyttöön uuden huollonohjausjärjestelmän ylläpito- ja huoltotoiminnan tueksi. Järjestelmä on osa Älykkään ylläpidon kehitystä ja merkittävä askel kohti automatisoidumpaa huoltotoimintaa. Uuden teknologian avulla pystymme myös palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin ja ketterämmin. Uuteen järjestelmään siirrytään vaiheittain syksyn 2019 ja alkuvuoden 2020 aikana.


Ohjuri tukee ja kehittää toimintaamme

Älykäs ylläpito on toimintamallimme, joka on syntynyt pitkän kokemuksen ja kehitystyön tuloksena, parhaiksi havaituista käytännöistä ja toimintatavoista. Malli keskittyy asiakkaalle lisäarvoa tuottavien toimintojen kehittämiseen ja sitä kautta tehokkuuden optimointiin. 

Ohjuriksi nimetty uusi järjestelmä on ensi vaiheessa kehitetty parantamaan palveluamme asiakkaan kannalta kriittisissä toiminnoissa. Tulevaisuutta varten se luo alustan, jonka varassa voimme kehittää palveluamme seuraavalle tasolle. Ohjurissa pystymme hyödyntämään uusia teknologioita entistä kattavammin.  Huolloista kertyvän tiedon rikastaminen kiinteistöjen tuottamalla datalla, ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen huoltokirjaintegraatiossa sekä ketterä reittisuunnittelu kehittävät palveluamme kohti tarpeenmukaista huoltotoimintaa. 

Järjestelmän myötä:


Järjestelmän käyttöönotto

Ohjuria on kehitetty pitkään yhteistyössä henkilöstömme kanssa. Nyt panostamme siihen, että siirtyminen uuteen järjestelmään sujuu mahdollisimman jouhevasti.

Järjestelmämuutos ei vaikuta yhteydenottokanaviin. Kirjaamme työt asiakkaidemme huoltokirjoihin sovitusti ja yhteyshenkilömme huolehtivat siitä, että palvelu pelaa mutkattomasti. Asiakkaidemme arjessa käytännön asiat eivät siis muutu, mutta uuden järjestelmän myötä toimintamme läpinäkyvyys paranee ja huollonohjaus tehostuu.

Tulemme tiedottamaan asiakkaitamme syksyn mittaan tarkemmin järjestelmän käyttöönottoon liittyvissä asioissa. Lisätietoja saat myös omalta yhteyshenkilöltäsi.